Monday, August 31, 2009

Dugaan Berpuasa ~

Salam,

Sorry blog, lama tak update. Mcm-mcm benda jadi last week.

Wednesday, 26th August 2009. [1.05pm]

Aku baru je balik dari toilet, sakit perut. Bila aku nak duduk kat kerusi aku je, tiba-tiba perut aku sakit sangat. Nak duduk tak boleh, nak bangun pun tak boleh. Sambil tahan sakit, aku ajak office mate aku, Wahidda untuk teman kan aku ke klinik seberang jalan. Klinik yang dekatnya cuma 5 minit berjalan, boleh menjadi 15 minit perjalanan! Bayangkan betapa perlahan dan berhati-hatinya aku berjalan!

Sampai klinik, ada satu patient tunggu masa nak jumpa doctor. Aku sabar... Lepas 15 minit tunggu dengan keadaan menahan sakit perut yang teramat sangat, nama aku pun di panggil.

Bila doctor check, and lepas dia suruh aku baring atas katil tu, dia check and cakap yang mungkin aku suspected apendiks! Aduh!! Satu hal plak. Dia suruh aku ke PPUM untuk check.

Aku balik ke office and inform office mate aku. Then, my Director, Navina, yang bawak aku ke PPUM! So sweet and touching! [ Thank you Navina! ].

Aku pergi dengan Syima. Sampai je Wad Kecemasan dan Trauma, Syima amik Wheel Chair and tolak aku ke Kaunter Pendaftaran..... Tiba-tiba je....

No comments:

Post a Comment