Wednesday, October 21, 2009

Teruskanlah


Good morning readers,


Hari ni aku tak tahu nak mulakan dengan apa. Dan bagaimana. Apa yang perlu aku tuliskan di dadamu, blogku.


Mesti korang nak tahu apa perkembangan terbaru aku kan? There is nothing much so far. Macam biasa busy dengan kerja and life yang boring.


Cinta? Ahhh.. malas dah aku nak fikirkan. Aku ada jugak kenal dengan beberapa orang sebelum ni. Tapi aku tak tahu la kenapa aku masih tak dapat nak bukakan pintu hati aku untuk mereka. Maaf, bukan niat aku untuk mempermainkan perasaan korang, cuma sebagaimana yang aku katakan dulu - bukan sekarang.


Ini adalah yang terbaik untuk kita berdua.


Kadangkala, ada jugak suara2 nakal yang berbisik, berilah peluang untuk diri aku bercinta, merasai manisnya cinta dan pahitnya rindu. Tapi, aku TAK BERSEDIA lagi!


Enough said!

No comments:

Post a Comment